کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

شهید نظر می کند به وجه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

به گزارش خبرنگار پیک دانشجو جلسه ستاد کنگره شهدای دانشجو استان کرمانشاه در دانشگاه رازی با حضور روسای دانشگاهها مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه و مسئول ستاد کنگره سرداران و9800 شهید استان کرمانشاه برگزار گردید


kong 1


دکتر محمد ابراهیم اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی  در این نشست با تاکید بر تاسیس سایت کنگره شهدا تا تاریخ 93/10/14 و ارائه گزارش های مصور از یادواره های انجام شده عنوان کردند: دانشگاه هایی را که تا کنون یادواره شهدا را برگزار ننموده اند تاریخ پیشنهادی برای برگزاری آن را هرچه سریعتر اعلام نمایند.

در این جلسه عباس اخلاقی دبیر کنگره شهدای دانشجو استان کرمانشاه به تشریح جزئیات برگزاری یادواره های دانشگاههای استان در چند ماهه اخیر پرداخت و خواستار همکاری اعضا کنگره در جهت هر چه بهتر برگزار شدن یادواره های شهدا در ماههای آینده و خصوصا کنگره استانی شهدای دانشجو شد.


kong 2


دبیر کنگره شهدای دانشجوی ضمن خواستار تعجیل در تهیه نرم افزار شهدای دانشجو و قرار دادن آن در اختیار بسیج دانشجویی اظهار داشتند : ویژه نامه شهدای دانشجو بین نشریات دانشجویی دانشگاه های استان به مسابقه گزارده شود و به نشریه ای که بهترین ویژه نامه را منتشر کند جایزه ارزنده ای از سوی دانشگاه اختصاص داده شود.

در پایان این جلسه عباس اخلاقی از دانشگاه رازی خواست تا به چاپ فلش کارت شهدای دانشجو با آرم کنگره ملی شهدای دانشجو اقدام نمایند و هر دانشگاه به تعداد شهدای خود وبلاگ ایجاد کند تا به بهترین وبلاگ پس از داوری جایزه ارزنده ای اختصاص یابد.

  • دانشجوی انقلابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی