کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

شهید نظر می کند به وجه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

کمیجانی خبر داد

congereh shohada.jpg

مسئول کمیته اجرایی و تبلیغات کنگره ملی شهدای دانشجو با اشاره به رونمایی از تولیدات این کنگره و آغاز تبلیغات میدانی آن در نیمه بهمن‌ماه گفت: اجلاسیه نهایی این کنگره سوم اسفندماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش پیک دانشجو از «خبرگزاری دانشجو»، مصطفی کمیجانی مسئول کمیته اجرایی و تبلیغات و اجلاسیه کنگره ملی شهدای دانشجو، گفت: اجلاسیه نهایی در تاریخ سوم اسفند با حضور روسای قوا، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده معزز شهدا در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 

 

 

وی افزود: در همین راستا تا زمان برگزاری اجلاسیه پایانی مقرر شده هر 10 روز یک بار جلسات هماهنگی اجلاسیه مرکزی با مسئولان وزارت علوم برگزار و در نیمه دوم بهمن‌ماه جمع‌بندی این اجلاسیه با وزیر علوم برگزار شود.

 

 

 

مسئول کمیته اجرایی و تبلیغات و اجلاسیه کنگره ملی شهدای دانشجو با اشاره به ساماندهی 50 نفر خادمین شهدا(خواهر و برادر ) به عنوان عوامل اجرایی این کنگره، تصریح کرد: در نیمه دوم بهمن ماه از چندین نمونه از تولیدات رونمایی و با هماهنگی شهردای تهران تبلیغات میدانی در سطح شهر تهران آغاز خواهد شد.

 

  • دانشجوی انقلابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی