کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

شهید نظر می کند به وجه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

شهید بیژن امیری

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • دانشجوی انقلابی

نظرات  (۳)

  • مجید صادقی
  • با سلام
    بنده یکی از شاگردان مدرسه راهنمایی که شهید بیژن امیری مدیر و معلم آن بود تحصیل میکردم . اتفاقا قبل رفتن به جبهه و شهادت ایشون، ما امتحانات آخر خرداد را سپری میکردیم و هیچ وقت یادم نمیرود که ایشون من رو دیدند و حلالیت گرفتند با اینکه شاگردشون بودم رفتار مهربانه ای از خودشون نشون دادند. بعد اون دیدار خبر شهادتشون توی مدرسه پیچید و به شدید ناراحت شدم و هیچ وقت ایشون رو فراموش نمیکنم . الان هم دلتگشون شدم و توی اینترنت پیداش کردم. روحش شاد و یادش همیشه گرامی

  • دانشجوی انقلابی
  • سلام علیکم ممنون از ارائه خاطره تان وذکر اخلاق حسنه شهید بزرگوار امیری

    باسلام و درود بر روح پر فتوح  تمام شهدا 

    نام من را این شهید بزرگوار انتخاب کردند و بخاطر همین همیشه بیادشون هستم وبه روحشون با صلواتی درود میفرستم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی