کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

شهید نظر می کند به وجه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

یادواره شهدای دانشجوی اسلام آباد غرب

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ

به گزارش پیک دانشجویی از خبرگزاری تسنیم از اسلام‌آباد غرب، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در سومین کنگره شهدای دانشجوی اسلام آباد غرب که مصادف بود با 16 آذر و روز دانشجو اظهار داشت: امروز راهبرد جهان استکبار ایجاد انحراف در دین اسلام و پیاده‌سازی اسلام آمریکایی است که برای این منظور، سکولاریزه کردن کشور و ایجاد فضای بی‌تفاوتی را در دستور کار خود قرار داده است.

  

یادواره شهدای دانشجو

وی تصریح کرد: امروز باید به بی‌تفاوتی جوانان به ویژه دانشجویان نسبت به آینده کشور توجه کرد و نباید دانشجویان نسبت به شبهات در آینده سیاسی کشور بی‌توجه باشد و از دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی انتظار است تا حرارت دینی و انقلابی داشته باشند و در مقابل جریان‌های منحرف در مجموعه دانشگاهی ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه در تبیین دومین اقدام استکبار در راستای انحراف در دین و پیاده‌سازی اسلام آمریکایی گفت: امروزه دشمنان درصدد نشان دادن یک چهره خشن از اسلام هستند و چهره‌ای را از اسلام معرفی می‌کنند که برای کرامت انسان‌ها هیچ ارزشی قائل نیست.

سردار ریحانی با بیان اینکه جوان دانشجو موظف به بصیرت‌افزایی، روشنگری و سکوت نکردن در مقابل انحراف در دین است افزود: سکولاریزه کردن و تکفیر که در پی تفریط و افراط در دین هستند در خدمت آمریکا و منافع استکبار قرار دارند.

جوانان، افسران جوان میدان نبرد

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به برپایی تجمع بزرگ یاران حسینی(ع) در روز اربعین گفت: فرهنگ حسینی(ع) سبب شده تا امروز شیعیان و مسلمانان سربلند، با عزت و مقتدر بوده و دشمن در مقابل آنها خار و ضعیف باشد.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه عزت امروز ما در دنیا نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است گفت: امروزه فرهنگ و ادبیاتی که ما از اهل بیت(ع) بکار می‌بریم بیشتر از عِده و عُده، تجهیزات و سلاح جنگی سبب اقتدار و عظمت ایران اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه حفظ بصیرت و فرهنگ بر جای مانده از قیام حسینی(ع) برای جامعه امروز الزامی است تصریح کرد: مقام معظم رهبری از جوانان به عنوان افسران جوان میدان نبرد یاد می‌کنند و امروز جوانانی که در «لجمن» نبرد قرار گرفته‌اند، با زمان‌شناسی و تصمیم به موقع باید در مقابل سواستفاده دشمنان ایستادگی کنند.

وی با اشاره به برخی سیاه‌نمایی‌ها در مورد وضعیت کشور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شأن جوانان حاضر را نسبت به شأن جوانان دفاع مقدس بالاتر می‌دانند، زیرا جوان امروز در هجمه فرهنگی دشمن، سیطره ماهواره و تلاش برای گسترش فضای بی‌دینی در جوامع، خود را مصون نگه می‌دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه افزود: جوانان ما امروز با بصیرت و پرشور در تمام صحنه‌های انقلاب حضور دارند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جوانان و پایگاه مشروع مردمی قرار دارد.

شهدا نگین زیبای گنجینه دفاع مقدس هستند

سردار ریحانی با اشاره به آیات قرآن کریم در مورد شهدا گفت: در هر کشوری و جامعه‌ای یک لقب و کنیه مورد احترام است ولی هیچ لقبی حلاوت و شیرینی شهید را ندارد.

وی با بیان اینکه تمسک و توسل به فرهنگ دفاع مقدس ما را از هجمه و هیاهوی دشمنان نجات می‌دهد بیان کرد: شهدا نگین و زیبایی گنجینه دفاع مقدس هستند و امروز لازم است تا همه ادامه دهنده راه شهدا باشیم و جوانان کشور ما نیز وارث دُر گرانبهای ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: برخی کشورها برای کشور ما چنگ و دندان نشان می‌دهند و حلقه تحریم‌ها را علیه ما تنگ‌تر و سخت‌تر می‌کنند و از این رو مقام معظم رهبری فرمودند که ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم که برای رد شدن از این پیچ، مدیریت صحیح لازم است.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه در هیچ زمانی به اندازه امروز تهدید، تحریم و هجمه علیه کشور ما اعمال نشده گفت: بروز و ظهور داعش در راستای ایجاد انحراف در بیداری اسلامی و منحرف کردن رشد اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکا بود.

وی گفت: آینده قدرت در جهان در دست کشورهایی خواهد بود که صاحب علم و اقتصاد و غیروابسته باشند و نهضت علمی که در دانشگاه‌های ما آغاز شده، می‌بایست ادامه یابد و باید توجه کنیم که علم‌اندوزی بخشی از کار است و مهمتر از آن کاربردی کردن علم است.

سردار ریحانی تصریح کرد: ایران اسلامی کشور سربلندی است و امروز کشور ما در اکثر صنایع جزو کشورهای برتر دنیا است و با باور فرهنگ «ما می‌توانیم» که مدنظر امام راحل(ره) بود در میان جوانان، ایران اسلامی در قدرت علمی نخست خاورمیانه و یازدهم جهان قرار دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه بیان کرد: به حمد خداوند بر تمامی تحریم‌ها و تهدید‌ها فائق خواهیم آمد که شرط این پیروزی حضور در صحنه و پیروی از ولایت است.
  • دانشجوی انقلابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی