کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

شهید نظر می کند به وجه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

 

 در ابتدای این مراسم که در تاریخ 25 آذر 1393 در سالن آمفی تئاتر بیمارستان طالقانی برگزار گردید ، دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی  دانشگاه علوم پزشکی ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت :در زمان جنگ نیز بسیاری از فرماندهان و پیشتازان عرصه دفاع مقدس دانشجویان بودند ، وی با بیان اینکه دانشجویان از صفات ارزشی و اخلاقی والایی برخوردار هستند گفت ، هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های آنان معرفی دانشجویانی است که  در زمان جنگ به صحنه های نبرد حق علیه باطل شتافتند  و الگو سازی این شهدا برای دانشجویان حاضر در دانشگاهها است.


y p 3

حجت الاسلام یوسفی نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمانشاه نیز طی سخنانی خواستار اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و رشادت ها شهدای دانشجو در جامعه دانشگاهی شدند و با گرامیداشت اربعین سید و سالار شهیدان ، آن را یک نمایش قدرت شیعیان و مسلمانان دانست . در ادامه برنامه استاد نقش بندی شاعر انقلابی کرمانشاه  پدر شهید سلمان نقشبندی اشعاری با محتوای حماسی و یادمانهایی از دوران دفاع مقدس قرائت نمود که حاضرین را تحت تاثیر قرار داده و مرد استقبال دانشجویان و حاضرین در یادواره قرار گرفت .


 سخنران بعدی حجت الاسلام سید حبیب اله موسوی مدیراستانی حوزه های علمیه استان کرمانشاه بود که به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت : دین مبین اسلام کاملترین دین است که در سرتاسر آن تشویق به علم و دانش و تاکید بر علم آموزی است و در هیچ شریعت و مکتبی به اندازه دین مبین اسلام بر علم آموزی تاکید و تشویق نشده است . ایشان یکی از عرصه های اصلی کار فرهنگی را در سالهای اخیر فضای مجازی و حضور مثبت در گروههای اجتماعی در فضای سایبری در رایانه و تلفن همراه نوجوانان و جوانان  دانستند و اظهار داشتند که توصیه اصلی من به طلاب و در این دانشگاه به دانشجویان علوم پزشگی فعالیت فرهنگی مجاهدانه در عرصه مجازی است.


 در ادامه خانواده های10 شهید دانشجوی علوم پزشکی  شامل شهیدان مسعود امیری ، رحم خدا فرجی ، سید مهدی ذریه الزهراء ، سید هادی الوانی ، کیومرث خسروآبادی ، حشمت اله شیر بیگی ، سلیمان نقشبندی ، محسن آقارضی ، شاهرخ فرهادی و علی اکبر پاشایی با حضور در جایگاه مورد تکریم مسئولین و حضار قرار گرفتند .


y p

پایان خبر 25 آذر 93

  • دانشجوی انقلابی

نظرات  (۱)

سلام یادواره شهدا را در دانشگاه رازی هم برگزار کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی