کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه

شهید نظر می کند به وجه الله

شهید نظر می کند به وجه الله

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

یادواره شهدای دانشجو شهرستان صحنه

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

یادواره‌ شهدای دانشجو شهرستان صحنه در تاریخ 27 آذر ماه  1393 توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی صحنه ودانشگاه پیام نور صحنه برگزار گردید. در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صحنه به تشریح وظایف  دانشجویان با تاسی از شهدای دانشجو پرداختند. وی اظهار داشت دانشجویان بایستی با تجهیز به صلاح بصیرت در مقابل هجمه‌های فرهنگی ایستادگی ‌کنند.

y sa 93 2


به گزارش خبرگزاری فارس از صحنه، کیومرث چراغی ظهر امروز در یادواره‌ شهدای دانشجو که در شهرستان صحنه برگزار شد، اظهار کرد: شهادت همچون تاج افتخاری بر سر مؤمنان است.

y sa

وی با اشاره به تأکیدات مکرر در دین اسلام در باب شهادت گفت: شهید و شهادت همواره مورد تکریم و احترام مسلمانان بوده‌ است.رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صحنه ادامه داد: شهید پاداش اصلی خود را از خداوند دریافت می‌کند، اما از نظر عقلی جامعه مدیون شهید است.

y sa 93 3

چراغی بر نیازمندی جامعه به یادواره‌ها و یادبودهای شهدا تأکید کرد و افزود: تکریم و بزرگداشت شهدا بزرگداشت تمام خوبی‌ها است.وی هدف از برگزاری یادواره شهدای دانشجو در شهرستان صحنه را تقدیر و تکریم از مقام شامخ شهدای دانشجوی این شهرستان و شناساندن الگوهای برتر به جوانان و نسل فردا عنوان کرد.

y sa 93 4

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صحنه شهدا را اسوه‌های برتر برای جوانان دانست و ادامه داد: الگوبرداری از شهدا مؤثرترین راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.چراغی به دانشجویان توصیه کرد: با پیروی از خط‌‌ مشی شهیدان و افزایش بصیرت خود تداوم‌بخش فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای دانشجو باشند و در سنگر دانشگاه در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن با تجهیز به صلاح بصیرت ایستادگی کنند.


ya  sa 93 5

انتهای پیام/

  • دانشجوی انقلابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی